E titlul tau, M.

Ada sau ardoarea

Nu ma cunosti. Nu m-ai cunoscut niciodata, desi am impartit totul.

Te-am urmat mereu, chiar si cand ai gresit drumul. Te-am lasat sa plangi atunci cand ai simtit nevoia. Ti-am transmis o incurajare cand nimeni nu iti era aproape. Ti-am dat incredere in tine, chiar daca tu nu ai primit-o niciodata. Te-am iubit intotdeauna si te-am crezut cea mai frumoasa fiinta din lume. Te-am hranit cu amintiri dulci. Te-am impins sa faci lucruri necugetate pentru cel de care esti indragostita. Ti-am pastrat credinta atunci cand nu mai vroiai sa auzi de ea. Si te-am suportat atunci cand ai fost de nesuportat.

Nu ma cunosti. Nu m-ai cunoscut niciodata, desi traiesc in tine, desi tu traiesti prin mine. Pana la urma, nu sunt decat o amarata de inima care bate. Care, de fapt, te bate la cap.

Vezi articolul original

~ de Ada pe noiembrie 8, 2014.

Lasă un comentariu