Cel mai iubit dintre pamanteni

Cel mai iubit dintre pamanteni, stii ca ti-as oferi in dar luna de pe cer sau marea cu sare de pe pamant, insa nu-mi permite buzunarul sa le cumpar, nici statutul de fetita fragila sa le desprind din locul lor natal, cu atat mai putin cu cat imi lipseste forta si curajul. Dar mai am ceva, ceva ce nu are pret, pentru ca probabil, este nesemnificativ. Imi pare rau, este tot ceea ce am…

Am o carte preferata, pe un raft, care vorbeste despre asteptare, iubire, afectiune, fidelitate si respect. Mai am fotografii cu arome dulci, care au imortalizat trairile unui copil ce te-a tot asteptat sa vii. Am imortele intr-o vaza care a implinit de curand 30 de ani. Mai am cuvinte multe, insirate sub forma de povesti, toate pentru tine. Mai am o stralucire in ochi atunci cand te privesc. Si un medalion in forma de M pe care-l port la gat, in semn de Multumire pentru ca am alaturi o Minune de pamantean.


Cel mai iubit dintre pamanteni, ma primesti ?…

~ de Ada pe Septembrie 17, 2010.

5 răspunsuri to “Cel mai iubit dintre pamanteni”

  1. Ada, cu plecăciune, mă înclin!
    Fără cuvinte.

  2. Am scris din suflet. Ca intotdeauna.

    Iti multumesc!

  3. Cred că nu e bine să te bucuri de răul altuia…

    Totodată, cred că e bine să te poţi bucura de binele altuia…

    Eu… pot!

    :)

Lasă un răspuns

 
