Quelqu’un m’a dit

Cineva mi-a spus ca sunt frumoasa,

dar eu nu l-am crezut.

Cineva mi-a spus ca atunci cand plang,

i se rupe sufletul in bucatele mici,

dar eu le-am adunat pe toate si le-am lipit la loc.

Cineva mi-a spus ca e posibil sa ma viseze cineva candva,

dar eu i-am spus ca sunt realitatea lui.

Cineva mi-a spus ca sunt slaba,

dar eu i-am spus ca am forta pentru a-l apara.

Cineva mi-a spus ca sunt visatoare,

dar eu i-am spus ca sunt doar norocoasa,

caci nu toate visele se implinesc.

Cineva mi-a spus ca ma iubeste, si l-am crezut. 

~ de Ada pe Mai 26, 2011.

4 răspunsuri to “Quelqu’un m’a dit”

  1. Carla Bruni? ;))

  2. Reblogged this on Ada sau ardoarea.

Lasă un răspuns

 
