High-tech


Cuvintele imi curg pe ecran cu viteza a 3 GB. Si nu-ti pot spune ca te iubesc intr-o maniera mult prea romantata, caci nu-mi permite tehnologia. Faptul ca pot trasa aceste 8 litere in culorile unui GB al placii video, nu ma prea ajuta. Temperatura hardului de 40 grade nu-ti topeste inima. Iar faptul ca alerg cu un calculator in brate, incercand sa te gasesc printre picaturi de ploaie, nu te intoarce din drum.

Si desi ma reprezinta aceste cifre si imi tin de companie atunci cand nu te am langa mine fizic, nu ele te iubesc, nu ele te cheama, nu ele iti urla cat imi lipsesti. Inima mea nu e un hard de 1 TB. Mintea mea nu e un laptop care trebuie reincarcat o data la 2 ore si jumatate. Eu nu sunt un gadget. Dar depind de ele…

[….]

S-a oprit ploaia acum. Trebuie sa apari. Mereu apari dupa ploaie. Mereu apari cand se termina bateria laptop-ului.

~ de Ada pe Iunie 15, 2010.

3 răspunsuri to “High-tech”

  1. au nemtii o vorba ce suna cam asa”Ende gut, alles gut!” (totul e bine cand e sfarseste cu bine)

    mi-e dor de cand era mai multa inima si mai putina tehnologie…

  2. ;tie. Înseamnă că TE ştie.

  3. Reblogged this on Ada sau ardoarea.

Lasă un răspuns

 
